śniadanie dla aktywnych


Jednym z moich ulubionych śniadaniowych zestawień jest połączenie twarogu z dodatkami. Twaróg jest moim ulubionym smakołykiem i mogłabym go jeść garściami.

Dzisiaj przedstawiam połączenie twarogu z pomidorem, ogórkiem, szczypiorkiem i ziołami - bazylią i kminkiem. Takie zestawienie jest sycące i miseczka twarożku syci mnie aż do obiadu, a porcja jest wystarczająca.
Smak to typowe letnie jedzenie, a zdrowe składniki przyczyniają się do organizmu pełnego energii w trakcie intensywnego dnia pracy czy w trakcie ćwiczeń.

Proste śniadanie dla każdego, więc życzę smacznego - wystarczy pokroić składniki :)






Komentarze

POPULARNE POSTY

efekty ćwiczeń z Ewą Chodakowską po 3 tygodniach

dlaczego zaczęłam traktować ludzi z wzajemnością?

Efekty ćwiczeń - porównanie pierwsze - po miesiącu

Kiedy nie ma z kim porozmawiać

Biotyna, czyli jak zaczęłam inaczej ratować włosy?

Tusz bez efektu PANDY ;) - idealny przyjaciel soczewek (haul zakupowy)

Jedziesz na See Bloggers? Co zabrać?

nowe ciało - nowa niewidoczna bielizna - czyli jak spełniam swoje modowe marzenia

mapa marzeń - jak ją zrobić?

Garnier fructis - szybki ratunek dla kręconych włosów