zdrowe odżywianie na wiosnę i lato.


Od czego zacząć zdrowe odżywianie, kiedy wcześniej jadło się wszystko?

Ponownie rozpoczęłam regularne ćwiczenia, bo do końca roku chce mieć figurę jak z bajki ;)
W ubiegłym roku nie do końca mi się udało, bo nie przypuszczałam, że nastąpi w moim życiu tyle zmian i przeprowadzek.
Jednak rozpoczynając regularne ćwiczenia, dla lepszych efektów warto je połączyć z lepszym odżywianiem i wcale nie chodzi tu o głodzenie się.
Zawsze podziwiałam dziewczyny i kobiety, które odchudzanie i ćwiczenia zaczynały od głodówek.
Jak można mieć siłę do ćwiczeń kiedy nic się nie je?
Ja jestem łakomczuchem i nie wytrzymałabym na głodówce, szczególnie wtedy kiedy rozpoczynam codzienne ćwiczenia.

Zatem w grę weszły warzywa i owoce. Kanapki na śniadanie, owoce na przekąskę i ma się energię na cały dzień.

Czy ćwiczę rano czy wieczorem, to zdrowy posiłek, a raczej pożywne śniadanie, wpływa na mnie cały dzień.

Teraz w owocach można przebierać do woli - truskawki, winogrona, arbuzy, kiwi, pomarańcze, jabłka, śliwki to idealne dodatki do owsianek i otrębów, jedzone na surowo, przerabiane na zupy owocowe, makarony z sosem owocowym i wiele innych smakowitych posiłków.
A do tego warzywa na kanapki, do sałatek, warzywa pieczone, na parze i w wielu innych formach.

Idealne produkty do ogromu potraw i posiłków.
A czy Wy lubicie owoce i warzywa?




Komentarze

Publikowanie komentarza

POPULARNE POSTY

efekty ćwiczeń z Ewą Chodakowską po 3 tygodniach

dlaczego zaczęłam traktować ludzi z wzajemnością?

Efekty ćwiczeń - porównanie pierwsze - po miesiącu

Kiedy nie ma z kim porozmawiać

Biotyna, czyli jak zaczęłam inaczej ratować włosy?

Tusz bez efektu PANDY ;) - idealny przyjaciel soczewek (haul zakupowy)

Jedziesz na See Bloggers? Co zabrać?

nowe ciało - nowa niewidoczna bielizna - czyli jak spełniam swoje modowe marzenia

mapa marzeń - jak ją zrobić?

Garnier fructis - szybki ratunek dla kręconych włosów